Biznes MLM

Biznes MLM

Biznes MLM . Od 6 lat moją 2 nogą w biznesie jest ten rodzaj zarabiania pieniędzy i budowania zabezpieczenia emerytalnego .Na samym początku nie byłem przekonany do jak to zwą marketingu sieciowego . Bałem się jak większość bo nie znałem nigdy wcześniej nie słyszałem. Ten model biznesu ma zalety i wady jak każdy ale. 

 ALE plusu mnie przekonały nie wymaga dużych nakładów finansowych. Zwykle wszystko czego potrzebujemy by zacząć już mamy. Dla prowadzących działalność to tylko kolejna legalna usługa w biznesie a nie koszt. Dzięki tej branży poznałem wielu ciekawych ludzi i nadal poznaję nowych. Teoria mówi że do tej branży nadaje się każdy  ale tak nie jest i owszem wielu ludzi zaczyna z chęcią szybkiego i wysokiego dochodu.

Wszystko jednak wymaga czasu zaangażowania i cierpliwości . Dzięki mojej pracy i mojego zespołu powstał PR-TEAM . PR-TEAM to grupa ludzi którzy zarabiają lub dorabiają w marketingu sieciowym.

                                                Statystyki MLM w Polsce

                    Sprzedaż netto wszystkich przedsiębiorstw sektora na polskim rynku wzrosła w 2009 roku o 4% do ok. 2 miliardów 280 milionów złotych. Pod koniec 2009 roku sprzedażą bezpośrednią, w tym MLM zajmowało się w Polsce ponad 869 tys. osób (przy 752 tys. w roku poprzednim). W branży nadal zdecydowanie przeważają kobiety – stanowią aż 88% sprzedawców.

Dla około 85% dystrybutorów nie jest to główne zajęcie, a okazja do dorobienia prowizji do pensji. Największą popularnością wśród oferowanych produktów w MLM cieszą się kosmetyki. Niemniej ich udział w ogólnej sprzedaży sektora systematycznie maleje.

                      W 2009 roku było to nieco powyżej 68,5% wobec niecałych 70% w roku 2008, 74,5% w 2007 roku i aż 85% w 2005 r. O prawie 1,5% w stosunku do roku ubiegłego spadła sprzedaż suplementów i artykułów dietetycznych – w roku 2009 osiągnęła ona pułap nieco powyżej 8%. Minimalnie wzrosło zainteresowanie sprzętem gospodarstwa domowego (2008 r. – 16,10%, 2009 r. – 16,34%) oraz usługami telekomunikacyjnymi (2008 r. – 0,80%, 2009 r. – 1,10%). Natomiast o blisko 2% w stosunku do roku 2008 wzrosła sprzedaż odzieży ,biżuterii i innych akcesoriów mody – w 2009 roku wyniosła ona 5,01% (dane za: Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej).

 Branża MLM rozwija się bardzo dynamicznie i przynosi coraz większe zyski. Przetrwała z zyskiem ostatnie zawirowania na rynku.Jest dobrym rozwiązaniem dla osób bez kapitału by zarabiać od zera.